Aanmelden als lid

Indien nieuwe lid jonger is dan 17 jaar dan ook graag de contactgegevens van de ouder(-s)/verzorger(-s) invullen a.u.b.

Gegevens nieuw lid

Contactpersoon

Indien het nieuwe lid jonger is dan 17 jaar dan graag onderstaande contactgegevens van de ouder/verzorger invullen.

Vrijwilligers

Ook v.v. Nieuweschans kan niet zonder vrijwilligers. Onze vrijwilligers maken het mogelijk dat elk lid elke week weer kan trainen en wedstrijden kan spelen. Nieuwe vrijwilligers zijn altijd welkom. Voor iedereen is er wel iets om te doen. Dit hoeft niet een structurele taak te zijn, ook incidenteel zijn er leuke vrijwilligerstaken.

Privacy

V.v. Nieuweschans vindt de privacy van haar leden erg belangrijk. Vanwege de nieuwe Privacywet heeft v.v. Nieuweschans een privacyverklaring opgesteld. Hierin staat beschreven welke gegevens wij verwerken. Welke gegevens wij bewaren. Hoe lang we dit doen. En hoe wij omgaan met foto’s. Je vindt de privacyverklaring hier.

Je hebt altijd het recht ons te verzoeken inzage te verlenen in jouw persoonsgegevens en/of deze te verbeteren, aan te vullen, te verwijderen of af te schermen. Stuur dit verzoek naar: privacy@vvNieuweschans.nl

Ik verklaar hierbij dat ik de privacyverklaring heb gelezen en hiermee akkoord ga:

Inning van de contributie

Elk lid van v.v. Nieuweschans moet maandelijks (of het totaalbedrag één keer per jaar) de contributie overmaken op de rekening van de voetbalvereniging.

Contributiebedragen
    Contributie seizoen 2022-2023
    Senioren: € 156,00 (€ 13,00 p.m.)
    Jeugd tot 18 jaar: contributie vrij
    Jeugd tot 14 jaar: contributie vrij
    Niet spelend: € 60,00 (€ 5,00 p.m.)

Dit kan naar de volgende rekening:
    Voetbalvereniging Nieuweschans
    NL20 RABO 0306 2528 48

Aanvullende informatie

Bescherming persoonsgegevens
    Deze website is extra beveiligd ter bescherming van uw persoonsgegevens.
    U gaat ermee akkoord dat v.v. Nieuweschans uw persoonsgegevens verwerkt voor het doel waarvoor u ze verstrekt heeft.