v.v. Nieuweschans treft maatregelen vanwege coronavirus

Voor de bestrijding van het coronavirus volgt v.v. Nieuweschans de richtlijnen en adviezen van de rijksoverheid en het RIVM. Daarnaast treffen we enkele praktische maatregelen. Zo zijn de trainingen, wedstrijden en activiteiten tot en met 6 April afgelast.

Jeugd SJO Kroonpolder
Alle activiteiten die dit weekend gepland stonden bij v.v. Nieuweschans zijn afgelast. De (oefen)wedstrijden van jeugdteams die op het programma stonden, zijn allemaal afgelast. De activiteiten van SJO Kroonpolder op locatie worden tot en met 6 april opgeschort.

Ontwikkelingen
De ontwikkelingen omtrent de verspreiding van het coronavirus in Nederland volgen elkaar in hoog tempo op. Indien de situatie daarom vraagt, zal v.v. Nieuweschans hierop uiteraard anticiperen.