Nieuwe Overkapping

Beste leden, sponsors, vrijwilligers en mede gebruikers van het sportcomplex.
Wie ons sportpark de afgelopen weken heeft bezocht heeft al een glimp kunnen opvangen van de in aanbouw zijnde terrasoverkapping. We zijn blij om te kunnen melden dat de bouw nu volledig afgerond is. Vanaf heden kan men, beschermt tegen de diverse weersinvloeden, onze voetballers aanmoedigen en kan er genoten worden van een hapje en drankje.
Ook de bezoekers van, door vrijwilligers van onze voetbalvereniging gerunde, Camping Hollandpoort hebben de weg naar de overkapping ondertussen gevonden en hebben tijdens het drukbezochte pinksterweekend hun consumpties comfortabel kunnen nuttigen onder de overkapping en aan de reeds geplaatste picknicktafels.
We willen onze vrijwilligers van de onderhoudscommissie heel erg bedanken voor de vele vrije uren die ze hebben besteed aan dit project. Het resultaat mag er absoluut zijn en we zijn zeer verheugd met deze upgrade van ons complex.
De aankoop van de materialen hebben we kunnen financieren dankzij de opbrengst van onze “Club Van 25” in de afgelopen seizoenen. Iedereen die hier een bijdrage aan heeft geleverd willen we dan ook hartelijk bedanken!
Mocht u ook lid willen worden van de Club van 25, zodat we ons volgende spaardoel kunnen behalen, neem dan contact met ons op via: sponsorcommissievvnieuweschans@gmail.com of 06-24584464.