Opzeggen lidmaatschap

Het opzeggen van het lidmaatschap dient bij voorkeur vóór 15 mei te gebeuren. dit in verband met organisatie teamsamenstellingen nieuw seizoen. Indien er opgezegd wordt na peildatum 15 juni dan ben je de KNVB-bonds- en administratiekosten (€25,-) aan de vereniging verschuldigd.

Vul onderstaande gegevens in en je ontvangt binnen enkele minuten automatisch een e-mail op het opgegeven e-mailadres, dit is tevens je ‘bewijs van uitschrijving’. Zonder deze e-mail bevestiging ben je dus lid van de vereniging en contributie verschuldigd.

Evaluatieformulier

Het bestuur van v.v. Nieuweschans vindt het belangrijk dat onze leden het naar de zin hebben. Dit betekent dat leden minimaal tevreden zijn over de kwaliteit van hun vereniging.

Ondanks de inzet van velen kan het voorkomen dat er ergens iets misgaat, dat je ontevreden bent, of dat je zelfs daarom je lidmaatschap opzegt. Als er een probleem is, dan horen wij dat graag. Door je terugkoppeling geef je ons een beter beeld van de beweegredenen van de leden die hun lidmaatschap opzeggen. Eventuele knelpunten kunnen misschien op deze manier opgelost worden.

Jouw feedback en je persoonlijke gegevens zullen vertrouwelijk behandeld worden. Bij voorbaat dank voor je feedback.

Bescherming persoonsgegevens
    Deze website is extra beveiligd ter bescherming van uw persoonsgegevens.
    U gaat ermee akkoord dat v.v. Nieuweschans uw persoonsgegevens verwerkt voor het doel waarvoor u ze verstrekt heeft.