Sponsor mogelijkheden

Als u de vereniging een warm hart toedraagt of de club financieel wilt ondersteunen dan zijn daarvoor meerdere mogelijkheden.

Onderstaand een kleine opsomming van de mogelijkheden:

Één of meerdere reclameborden langs het hoofdveld
Wanneer u nog geen reclamebord heeft, betaalt u eenmalig de kosten voor het vervaardigen van het bord. De prijs daarvan ligt tussen € 175 en € 225 afhankelijk van de grootte. U kunt echter ook zelf een bord (laten) maken en die door ons laten ophalen! De vaste maten zijn 60 x 250 cm.
Wanneer het bord eenmaal langs het veld staat, zijn de kosten € 75 per jaar.

De Club van € 25
De Club van € 25 is een groep van personen en bedrijven die de vereniging steunen met een donatie van € 25. In de kantine hangt een groot bord met de namen van alle leden van de Club van € 25. U kunt ook een groter bedrag doneren: voor iedere € 25 wordt uw naam een keer op het bord geplaatst.

Bedrijfsnaam & logo op website
Bedrijfsnaam & logo op de website van www.vvnieuweschans.nl. Kosten plaatsing website € 25 per seizoen.

Overige mogelijkheden

• Clubsponsor
  • Shirtsponsor
  • Balsponsor
  • Jeugdvoetbalsponsor

Tevens zijn er diverse interessante combinatiemogelijkheden. Wilt u meer informatie of heeft andere ideeen m.b.t. sponsoring? Neemt u eens contact op met ons.