Stem op Voetbalvereniging Nieuweschans tijdens de Rabo ClubSupport 2024

Beste leden, sponsors, vrijwilligers en mede gebruikers van het sportcomplex.

Iedereen verdient een club. Het is de plek waar de buurt samenkomt, waar je iedereen kent, waar je jezelf kunt zijn en waar we elkaar en de buurt sterker maken. Via Rabo ClubSupport investeert de Rabobank kennis, netwerk en financiële middelen in clubs en verveningen. Om de clubs sterker en toekomstbestendig te maken. Dat is goed voor de club & geweldig voor de buurt. Als lid van de Rabobank bepaal jij welke club financiële ondersteuning ontvangt. Kortom: jouw stem is geld waard!

Vanaf vandaag, 2 september 2024, mogen leden van de Rabobank drie stemmen uitbrengen op hun favoriete verengingen, waarvan elk op een andere club. Elke stem is geld waard! De waarde van een stem wordt bepaald door het totaal beschikbare bedrag te delen door het aantal uitgebrachte stemmen. De voetbalvereniging ontvangt het aantal uitgebrachte stemmen x het bedrag dat een stem waard is.

Onze oproep aan de leden is dus ook: stem op ons! Het zou mooi zijn als ook jouw familie en vrienden op ons stemmen. Dit kan via de volgende link: Stem op ons. We hopen met dit geld ons clubgebouw aan te pakken, door de toiletten voor mannen en vrouwen te verbouwen. Zodat we onze gasten komend seizoen weer schoon en fris kunnen begroeten in ons clubgebouw!

Klik hier om te stemmen.
Of stem via de Rabo App: Instellingen -> Mijn lidmaatschap -> Rabo ClubSupport 2024

Het einde van de stemperiode is op 24 september 2024. Van 2 tot en met 13 oktober zijn de finale uitreikingen en horen alle clubs welke financiële ondersteuning ze krijgen. Bekendmaking is op 13 oktober 2024.

Kijk voor meer informatie over de Rabobank Clubsupport Campagne op: https://www.rabobank.nl/leden/clubsupport
Onze Rabobank Regio is: Groninger Land

Alvast bedankt voor jouw steun!