VV Nieuweschans bedankt Coop Bert Stuut voor het sponsoren de afgelopen jaren!

Beste leden, sponsors, vrijwilligers en mede gebruikers van het sportcomplex.

De afgelopen jaren heeft de voetbalvereniging veel gehad aan verschillende sponsoren binnen de club. Helaas is er vaak een tijd van komen en een tijd van gaan. Na jaren van sponsoren van de voetbalvereniging neemt Bert Stuut, eigenaar van de Coop Supermarkt in Bad Nieuweschans, afscheid van de Voetbalvereniging Nieuweschans als sponsor van de club.

Waar Coop Bert Stuut heel lang hoofdsponsor is geweest van de club in Bad Nieuweschans is hij ook enkele seizoenen actief als trainer geweest van het eerste elftal van de club. Na deze periode van trainer is Coop Bert Stuut nog een aantal jaar sponsor geweest voor de jeugdafdeling van de club. Ook met tal van andere activiteiten heeft de sponsor Bert Stuut veel betekend voor de club.

Bert Stuut: ‘Poiesz Supermarkten neemt de Coop in Bad Nieuweschans over. Hierdoor zal mijn naam langzaam verdwijnen, zo ook bij de v.v. Nieuweschans. Super bedankt voor het presentje! Dat doet me goed!’. Ook geeft Bert aan zich graag nog eens laten zien op de club. ‘Aangezien jullie nu op de zaterdag spelen zal dit makkelijker gaan, aangezien ik ook zelf nog actief ben binnen een andere voetbalclub op de zondagen.’

Namens de vereniging geven Erwin Sikkema (penningmeester) en Daniel Walczyk (secretaris) een gesponsorde shirt met het logo Bert Stuut en de oranje-Coop kleur en een pakket met de club kleuren zwart-wit cadeau aan ondernemer Bert Stuut.

Namens de gehele club: bedankt voor het sponsoren de afgelopen jaren! En graag: tot ziens!