Na een ochtendje veel huizen langs lopen en verkopen in de kraam keerden de lopers uiteindelijk weer richting de kantine. Hier konden ze nog genieten van een bordje snert (erwtensoep) voor hun inzet deze ochtend.
Om nog een keer dit jaar los te gaan met de DJ, hapjes, nodige drankjes en ook nog een loterij! Al met al weer een gezellige middag die nog even aanhield.



