Beste leden, sponsors, vrijwilligers en mede gebruikers van het sportcomplex.
Vorige week hebben we onze jaarlijkse oliebollenactie gehad op 31 december. Zoals gebruikelijk stonden we bij de winkel (Poiesz Bad Nieuweschans) met onze kraam en ook ging er weer lopers van deur tot deur.
In de vroege ochtend hebben we de oliebollen opgehaald bij de bakker. Hierna was het tijd om deze in te pakken in de kantine van de voetbalvereniging met een aantal vrijwilligers, waarna de rest zich bij hun voegde konden de lopers van start en kon de kraam open gegooid worden.
Na een ochtendje veel huizen langs lopen en verkopen in de kraam keerden de lopers uiteindelijk weer richting de kantine. Hier konden ze nog genieten van een bordje snert (erwtensoep) voor hun inzet deze ochtend.
Na een ochtendje veel huizen langs lopen en verkopen in de kraam keerden de lopers uiteindelijk weer richting de kantine. Hier konden ze nog genieten van een bordje snert (erwtensoep) voor hun inzet deze ochtend.
Daarna konden ze zich thuis even opfrissen om nog het jaar af te sluiten met ons oudejaarsmiddag party in de voetbalkantine.
Om nog een keer dit jaar los te gaan met de DJ, hapjes, nodige drankjes en ook nog een loterij! Al met al weer een gezellige middag die nog even aanhield.
Om nog een keer dit jaar los te gaan met de DJ, hapjes, nodige drankjes en ook nog een loterij! Al met al weer een gezellige middag die nog even aanhield.
Het was een zeer gezellige oudjaarsdag! Ook mede weer door de inzet van de vele vrijwilligers en organisatie.
