JO14 Beleeft onvergetelijke avond in de Euroborg!

Afgelopen vrijdagavond was voor de JO-14 een geweldige belevenis. Het team was, mede dankzij een opgave van leider Noël, uitgenodigd om te “wapperen” voorafgaand aan de wedstrijd FC Groningen – Jong FC Utrecht. Er wordt dan gewapperd met een doek van de hoofdsponsor. Dit gebeurd rond de middencirkel met een doel zo groot zoals die middencirkel.
Om half 8 werden de jongens ontvangen in de Euroborg, waarna ze via smalle gangetjes in de kleedkamer terecht kwamen waar ze zich nog even konden omkleden. Hierna richting tunnel naar het veld en even voor acht werd het veld met doek betreden in het zwart witte zebra tenue van Schanze. Vlak daarna kwamen de elftallen het veld op en kon er gewapperd worden. Voor de jongens van JO-14 een unieke belevenis!
Zomaar een reactie van één van de jongens: het was geweldig, je stond echt midden in het stadion en de spelers liepen vlak bij je langs!!
Hierna mochten de jongens en begeleiding uiteraard de wedstrijd nog zien. Groningen won na een 0-1 ruststand uiteindelijk de wedstrijd met 2-1. Hierdoor konden de boys helemaal met een voldaan gevoel huiswaarts!