Ouders mogen weer langs de lijn + opening kantine

Beste leden, sponsors, vrijwilligers en mede gebruikers van het sportcomplex.

Er was enige onduidelijkheid of ouders en verzorgers bij de sporttrainingen van hun kind mochten zijn. De gemeente heeft bevestigd dat ouders en verzorgers zijn weer welkom bij de sporttrainingen van hun kind, mits ze de anderhalve meter afstand in acht nemen.

Kleedkamers, sanitair en douches
Sinds 15 juni is het ook weer mogelijk om gebruik te maken van kleedkamers, sanitair en douches.

Kantine en terras
Vanaf 1 juli mogen waarschijnlijk ook de kantines en terrassen bij sportverenigingen weer open. Daarvoor geldt wel dat sportclubs moeten voldoen aan de coronamaatregelen en protocollen die gelden voor de horeca.

Ontwikkelingen
De ontwikkelingen omtrent de verspreiding van het coronavirus in Nederland volgen elkaar in hoog tempo op. Indien de situatie daarom vraagt, zal v.v. Nieuweschans hierop uiteraard anticiperen.

Overige nieuwsberichten omtrent corona
7 mei: Voetbal komt stap voor stap weer op gang