Wedstrijdverslag: Nieuweschans 2 – BATO 3 (4 – 2)

UITSLAG & FOTOREPORTAGE VV NIEUWESCHANS 2 – BATO 3 (4 – 2)
Afgelopen weekend, op een stralende zondagmorgen, op sportpark ‘De Lange Akkers’ begon de wedstrijd tussen v.v. Nieuweschans 2 – Bato 3.
Het team van Nieuweschans begon sterk met veel kansen, maar helaas bleven de doelpunten uit. Gelukkig brak Arjan in de 10e minuut de ban en zette het scorebord op 1-0. Bato liet echter ook van zich horen en trok de stand gelijk in de 20e minuut, waarna beide teams met een 1-1 stand de rust in gingen.
Na de rust kwam Bato sterk uit de kleedkamer en nam de leiding in de 65e minuut. Nieuweschans liet zich echter niet kennen en vocht terug. Wouter bracht de stand weer gelijk met een prachtige vrije trap tegen de binnenkant van de lat vanaf 16 meter. Waarna Remon niet veel later, vanuit de verdediging doorgekomen, onverwachts het 3e doelpunt maakte in de 77e minuut, waarmee het 3-2 werd voor Nieuweschans. Arjan benutte vervolgens in de 83e minuut zijn kans en bracht de eindstand op 4-2. Een geslaagde afsluiting van het weekend voor Nieuweschans!
📸 Foto’s: Arnold Behling (Rondom de Velden – Voetbal in de Noord Oost)