Geef een rondje aan v.v. Nieuweschans!

De virtuele kantine van v.v. Nieuweschans gaat weer open! Steun onze club met de leukste crowdfundingsactie van Nederland. Met deze actie spaart de club voor aanschaffen van materialen. In de virtuele kantine haal je niet een rondje voor jezelf of je vrienden, maar doe je een donatie ter waarde van een rondje. Zo kunnen we samen het spaardoel van v.v. Nieuweschans realiseren. Hoe leuk is dat!

Help jij mee?
Iedereen die vv Nieuweschans een warm hart toedraagt kan meedoen. Wanneer je een rondje geeft maak je zelf ook nog eens kans op mooie prijzen! Hoe meer rondjes, hoe beter voor de clubkas. Een rondje kost € 20,-. Je kunt ook een kwart rondje, half rondje of meerdere rondjes tegelijk doneren.

Tussenstand per week:
Hieronder een overzicht wat de tussenstand is van de gegevens rondjes per week.

Actie doorsturen
Ken je iemand ander die zou kunnen helpen? Stuur de actie gerust door!
Stuur onderstaande bericht via WhatsApp door naar iedereen die je kent:

vv Nieuweschans doet mee aan de leukste crowdfundingsactie van Nederland.
Wij sparen voor aanschaffen van materialen. Help je mee? Geef vv Nieuweschans een rondje!

Doorsturen via WhatsApp

Doorsturen via Facebook

Doorsturen via Twitter

Actiepagina