Stem op v.v. Nieuweschans tijdens Rabo Clubsupport 2021

Beste leden, sponsors, vrijwilligers en mede gebruikers van het sportcomplex.

Iedereen verdient een club. Het is de plek waar de buurt samenkomt, waar je iedereen kent, waar je jezelf kunt zijn en waar we elkaar en de buurt sterker maken. Via Rabo ClubSupport investeert de Rabobank kennis, netwerk en financiële middelen in clubs en verveningen. Om de clubs sterker en toekomstbestendig te maken. Dat is goed voor de club & geweldig voor de buurt. Als lid van de Rabobank bepaal jij welke club financiële ondersteuning ontvangt. Kortom: jouw stem is geld waard!

Vanaf gisteren, 4 oktober, mogen leden van de Rabobank drie stemmen uitbrengen op hun favoriete verengingen, waarvan elk op een andere club. Elke stem is geld waard! De waarde van een stem wordt bepaald door het totaal beschikbare bedrag te delen door het aantal uitgebrachte stemmen. De voetbalvereniging ontvangt het aantal uitgebrachte stemmen x het bedrag dat een stem waard is.

Onze oproep aan de leden is dus ook: stem op ons! Het zou mooi zijn als ook jouw familie en vrienden op ons stemmen. Dit kan via de volgende link: Stem op ons. We hopen met dit geld een bijdrage te ontvangen die onze club helpt om op korte termijn een nieuwe grasmaaier te kunnen aanschaffen. De oude is vaak stuk en dan ook snel aan vervanging toe.

Klik hier om te stemmen.

Het einde van de stemperiode is op 25 oktober 2021. Van 1 tot en met 14 november zijn de finale uitreikingen en horen alle clubs welke financiële ondersteuning ze krijgen. Bekendmaking is op 12 november 2021.

Alvast bedankt voor jouw steun!