Stem op v.v. Nieuweschans tijden Rabo ClubSupport!

Update 7 november:
De stemmen zijn geteld. De voetbalvereniging wil iedereen bedanken die op ons gestemd heeft. Met deze bijdrage kunnen wij ons bestedingsdoel realiseren.

Een persoonlijk bedankje.

We hebben een bedrag van € 431,68 opgehaald voor de club.

De Rabobank draagt het verengingsleven in de regio een warm hart toe. Daarom organiseert zij ook dit jaar weer de Rabo ClubSupport. De voetbalvereniging doet hieraan mee.

Vanaf vandaag, 5 oktober, mogen leden van de Rabobank vijf stemmen uitbrengen op hun favoriete verengingen, waarvan twee op dezelfde club. Elke stem is geld waard! De waarde van een stem wordt bepaald door het totaal beschikbare bedrag te delen door het aantal uitgebrachte stemmen. De voetbalvereniging ontvangt het aantal uitgebrachte stemmen x het bedrag dat een stem waard is.

Onze oproep aan de leden is dus ook: stem op ons! Het zou mooi zijn als ook jouw familie en vrienden op ons stemmen. Dit kan via de volgende link: Stem op ons. Wij zouden het geld dat we verdienen investeren in zonnepanelen om onze clubgebouw nog meer energie neutraal te maken.

Het einde van de stemperiode is op 25 oktober 2020. De stemmen worden hierna geteld en de finale is in November. Hiervoor moet je de pagina van de lokale bank in de gaten houden voor meer informatie over de uitreiking.

Alvast bedankt voor jouw steun!