Terugblik Halloween jeugd 2022

Beste leden, sponsors, vrijwilligers en mede gebruikers van het sportcomplex.

En jawel daar was dan ons allereerste feestje in de kantine van v.v. Nieuweschans.
Om half 7 waren de kids van 5 t/m 8 welkom. Er waren ca. 24 kids opgegeven. Iedereen werd welkom geheten bij het hek door onze super hulpen Bjorn en Romee. Nadat iedereen een stoeltje had bemachtigd begonnen we met de film “kapitein onderbroek”. Halverwege de film hebben we even een korte pauze ingelast met popcorn en drinken. De tweede helft van de film duurde toch iets te lang. Het was tijd voor disco! Er werd stevig gedanst en gezongen. Tussendoor deden we nog de stoelendans en dit was me toch spannend! Van het dansen krijg je natuurlijk flinke trek dus een broodje knakworst ging er wel in. Om half negen was het tijd om naar huis te gaan voor de eerste groep.

Na een kort moment om het één en ander voor te bereiden was het tijd voor de kids van 9 t/m 14 jaar.
Er stond een escaperoom game op het programma. Bij elke opdracht kreeg je bij de goede oplossing een cijfer. Als je alle opdrachten goed had volbracht wist je de unieke code. Ook van nadenken krijg je trek dus hier ging een broodje knakworst er ook wel in. Ook hier startte de disco . Tussendoor deden we nog een tocht om het voetbalveld in het pikkedonker. Wie zaten daar allemaal tussen de bomen??? Brrr was toch wel eng hihi.Of je nu groot bent of klein …stoelendans doet het altijd goed!
Zelfs de man met kettingzaag kwam de boel even doen opschrikken, pfff eng hoor!
Om twaalf uur kwam er een eind aan een hele mooie gezellige avond vol enthousiaste kids.
Bij beide groepen werd nog een prijsje uitgereikt aan degene met het mooiste kostuum.

Kortom, een geweldige avond !! zeker voor herhaling vatbaar.
We bedanken iedereen die, op welke wijze ook, hebben bijgedragen om deze avond tot een succes te maken!