Uitstel 100-jarig jubileum

In 1921 is onze vereniging opgericht, dat is in 2021 alweer 100 jaar geleden. We hebben dus ons 100 jarig jubileum!

Programma wordt ter zijnde tijd bekend gemaakt, mocht het doorgang vinden in verband met het Coronavirus.

Update 23-01-2021:
Het bestuur van v.v. Nieuweschans heeft in samenspraak met de jubileumcommissie besloten het feest ter gelegenheid van het 100 jarig bestaan van de vereniging met een jaar uit te stellen. Door de huidige ontwikkelingen ten aanzien van Covid-19 is het zeer onwaarschijnlijk dat het feest op een normale manier gevierd kan worden. Omdat het nog moeilijk te voorspellen is hoe lang de coronacrisis nog aanhoudt heeft men besloten om het feest een jaar uit te stellen in de hoop dat dan een feest op een normale manier weer mogelijk is.

De nieuwe datum voor het feestweekend is nu: 24, 25 en 26 juni 2022.