Vacatures v.v. Nieuweschans

Beste leden, sponsors, vrijwilligers en mede gebruikers van het sportcomplex.

Voetbalvereniging Nieuweschans is opzoek naar nieuwe mensen voor in het bestuur. Dit betreft twee vrijwilligersfuncties.

(Wedstrijd)Secretaris
Leidinggeven aan de gehele verenging, oftewel het besturen van een voetbalvereniging. Zij draagt er zorg voor dat de sport (zowel prestatief als recreatief) kan worden beoefend en dat de sportiviteit in teamverband wordt beoefend en uitgedragen. Het hoofd bestuur laat zich adviseren door alle commissies.

Taken:

• Fungeren als postadres van de verenging en zorgen voor doorzending van de verengingspost naar de personen en/of de organen voor wie deze post bestemd is.
  • Behandelen van ingekomen stukken.
  • De dagelijkse correspondentie van de verenging voeren.
  • Verzorgen van de agenda en vergaderstukken voor de algemene ledenvergadering en periodieke bestuursvergaderingen.
  • Ondertekenen, verzenden en het bewaren van een afschrift van stukken namens het bestuur.
  • Bijhouden van het verengingsarchief en het beheren van officiële stukken zoals hypotheekstukken, contractstukken, oprichtingsakte, statuten en huishoudelijk reglement.
  • Op de ALV verslag uitbrengen over het afgelopen verengingsjaar.
  • Kennisnemen van voorschriften van de KNVB en de gemeentelijke verordeningen en andere bepalingen.
  • Onderhouden van contacten met de KNVB en gemeentelijke (respectievelijk overheidsinstanties).
  • Mutaties van nieuwe en gestopte bestuursleden tijdig doorgeven aan de Kamer van Koophandel.
  • Zorg dragen voor informatie vanuit het bestuur naar het verengingsnieuws.

Tijdinvestering: ongeveer 6 uur per week. Bij hoge uitzondering meer.

Accommodatievrijwilliger
Het handhaven en waar mogelijk verbeteren van de kwaliteit van de velden en de accommodatie.

Taken:

• Beheer en onderhoud van het sportcomplex in samenwerking met gemeentewerken en/of andere instanties die betrokken zijn bij het onderhoud van de accommodatie.
  • Opzetten van een onderhoudsschema voor zowel groot als klein onderhoud van de accommodatie.
  • Zorg dragen voor het speelklaar maken en houden van voetbal- en trainingsvelden.
  • Draagt zorg voor de schoonmaak van de kleedkamers (samen met de schoonmakers).

Tijdinvestering: ongeveer 10 uur per week. Bij hoge uitzondering meer.

Interesse?
Heeft u interesse in een van de functies? Kom eens langs op het sportcomplex en spreek een van de bestuursleden aan.
Anders kunt u ook contact opnemen met de voorzitter:
Dick Smook via telefoon (06-20303848) of e-mail (dicksmook@hotmail.com)