Wedstrijdverslag JO11

Wedstrijdverslagen en foto’s van de wedstrijden op 14 oktober van JO11.

Wedstrijd: v.v. Nieuweschans JO11 – Noordster JO11-3, 14 oktober 2023

Afgelopen zaterdag stond de laatste wedstrijd van fase 1 van de competitie gepland tegen Noordster. Een week eerder werd met ruime cijfers gewonnen van Heiligerlee. De spelers wilden dit graag herhalen maar dan moest er eerst afgerekend worden met Noordster.

In de eerste minuten golfde het spel heen en weer en ging de wedstrijd gelijk op. Maar in de zesde minuut wist Alexander voor het eerst het net te vinden. Nieuweschans was vanaf dit moment beter en al snel volgde de 2-0 wederom gemaakt door Alexander. In de twintigste minuut maakte Mats de 3-0 en de 4-0 kwam op naam van Wesley. Noordster deed in de eerste helft 1 keer wat terug waardoor er met een stand van 4-1 gerust werd.

In de tweede helft ging Nieuweschans vrolijk door met scoren. Alexander scoorde nog een keer en ook Mats vond het net nog twee keer. Thomas was in de tweede helft op dreef met 3 doelpunten. Ook Noordster scoorde nog een keer. Eindstand 10-2. Er werd in de competitie vier keer gewonnen en 3 keer verloren waardoor Nieuweschans op een keurige vierde plaats eindigde.

Op zaterdag 4 november gaat fase 2 van de competitie van start. De competitie-indeling wordt op 25 oktober bekend gemaakt.