Wedstrijdverslag: vv Kwiek 1 – v.v. Nieuweschans (2 – 4)

?? ???????????? ? ???? ?????????? ??? ????? ?? ???????? ?????????????
De mannen van trainers Elvis Hedžić en Dick Wiebrants zijn nu een aantal weken verder en maken zich klaar voor de aankomende drie bekerwedstrijden. Met twee winst partijen tegen vv SETA (1-3) en 4e klasser vv Kwiek (2-4), een onnodige maar leerzame thuisnederlaag tegen vv Scheemda (3-4), heeft het eerste elftal een vrij goede seizoenstart kunnen maken. Met een nieuwe spelsysteem en zijn bijbehorende taken en een aantal nieuwe gezichten was het belangrijk om weer een beetje aan elkaar te wennen ook aangezien we al een hele poos geen wedstrijd hebben kunnen spelen door alle corona maatregelen. Door blessures en vakanties misten ze deze eerste periode van de voorbereiding ook maar liefst acht(!) spelers. Maar deze week wordt het elftal weer completer en kunnen ze hopelijk de basis leggen voor een vruchtbaar seizoen.
Zondag 4 september speelt het eerste elftal thuis tegen vv Heiligerlee. Aanvang 14:00 uur.
De vorige twee ontmoetingen hadden ze aan de ploeg uit de zondag 4e klasse C een zware dobber maar het mooie aan voetbal is dat elke wedstrijd begint met een brilstand en dat elke wedstrijd er één is om je te revancheren.
We hopen op de aanwezigheid van onze trouwe supporters en samen willen we er een mooi seizoen van maken.
Sportieve groet en de ballen! ?