Afscheidswedstrijd voetbalicoon en mister VV Nieuweschans Dick Wiebrants

In en tegen Bellingwolde speelde Dick Wiebrants zijn laatste competitiewedstrijd met het tweede elftal. Op vrijdag 30 september aanstaande om 20.00 uur speelt hij nog één keer in het shirt van zijn enige club VV Nieuweschans. Dick heeft voor deze wedstrijd zelf een selectie gemaakt van spelers waar hij deze wedstrijd graag mee wil spelen.

Het team van Dick bestaat uit de volgende spelers:
Adolf Tuin, Harmannus Heidekamp, Martin Smeenge, Jacob Stokebrook, John Weghorst, Jan Bijl, Dick Smook, Michel Topelen, Michel Pintus, Mark Wiebrants, Thomas Hauwen, Jurrie Velthuis, Stefan Glazenborg, Peter Zijl, Harrie Klaassens, Arjan Leeuwerke, Enzo Leeuwerke, Berend Menninga, florian Johann en Jack Kerkhof. Leiders zijn Jan van Dijk en Enno Bouwstra. Scheidsrechter Dick Prijt.

Het team van Dick speelt tegen Nieuweschans 1, er wordt twee keer een half uur gespeeld. Na de wedstrijd is er een gezellige avond in de kantine, het bestuur biedt een BBQ aan voor spelers, sponsors en vrijwilligers.

Iedereen is van harte welkom om Dick nog een keer te zien spelen, aan te moedigen en de derde helft samen te “spelen”.