Wedstrijdverslagen 24 september en 1 oktober JO7

Wedstrijdverslag en foto’s van de wedstrijden van JO7.

Verslag JO7, 24 september
Vanochtend stond Bato op het programma voor de jongens en meisjes van de jo-07. Eerste wedstrijd tegen Bato begon met een flinke bui. We gingen gelijk goed van start en stonden 1-0 voor. Al snel volgde het 2de doelpunt voor Nieuweschans gevolgd door een doelpunt van Bato. Het leek gelijk op te gaan maar Nieuweschans bleek toch sterker te zijn. Het samenspel kwam ook wat meer op gang wat resulteerde in veel doelpunten en een overwinning voor Nieuweschans. (9-2) De 2de wedstrijd was tegen Bellingwolde en onze jongens en meisjes begonnen gelijk weer fanatiek waardoor er al snel doelpunten vielen. Bellingwolde wist toch 1 keer te scoren maar ook deze wedstrijd waren onze jongens en meisjes sterker wat een eindstand opleverde van 7-1 in onze voordeel. Het was weer een geslaagde zaterdagochtend.

Verslag JO7, 1 oktober
Vandaag stond onze 2de thuis wedstrijd op het programma voor de jongens en meisjes van de jo-07. We speelden tegen Wvv en 2 keer tegen Scheemda. Iedereen had er weer zin in en ook het weer zat mee. De eerste wedstrijd tegen Scheemda ging mooi gelijk op en over en weer werd er gescoord. Toch waren onze jongens en meisjes iets sterker wat resulteerde in een overwinning van 7-3.

Na de pauze was de tegenstander Wvv. Onze jongens en meisjes waren gelijk weer fanatiek en scoorden al snel. Wvv wist toch een keer te scoren maar in dit duel was vv Nieuweschans de sterkste en was de eindstand 10-1.

De derde wedstrijd was het andere team van Scheemda aan de beurt. Iedereen begon al wat moe te worden en was de concentratie ook ver te zoeken. Ondanks dat sleepten ze er nog een overwinning uit van 9-0. Het was weer een geslaagde ochtend.