Wedstrijdverslag 17 september: JO7 & JO10

Wedstrijdverslagen en foto’s van de wedstrijden op 17 september van JO7 en JO10.

Verslag: JO7, 17 september

Vanochtend stond Bato op het programma voor de jongens en meisjes van de jo-07. Eerste wedstrijd tegen Bato begon met een flinke bui. We gingen gelijk goed van start en stonden 1-0 voor. Al snel volgde het 2de doelpunt voor Nieuweschans gevolgd door een doelpunt van Bato. Het leek gelijk op te gaan maar Nieuweschans bleek toch sterker te zijn. Het samenspel kwam ook wat meer op gang wat resulteerde in veel doelpunten en een overwinning voor Nieuweschans. (9-2) De 2de wedstrijd was tegen Bellingwolde en onze jongens en meisjes begonnen gelijk weer fanatiek waardoor er al snel doelpunten vielen. Bellingwolde wist toch 1 keer te scoren maar ook deze wedstrijd waren onze jongens en meisjes sterker wat een eindstand opleverde van 7-1 in onze voordeel. Het was weer een geslaagde zaterdagochtend.

Verslag: VV Nieuweschans JO10 tegen Bato JO10, 17 september 2022

Vandaag moesten we aantreden tegen Bato uit Winschoten. Het was een spannende wedstrijd met kansen over en weer. Maar tussen de buien door was het Nieuweschans dat als eerste scoorde. Aleksander maakte met een hard afstandsschot de 1-0. Bato kreeg ook een aantal kleine kansjes toch was het weer Nieuweschans dat scoorde. Ditmaal was Boaz de doelpuntenmaker. Met een 2-0 voorsprong gingen we de rust in. In de tweede helft scoorde Bato vrij snel twee doelpunten. Tot het einde bleef het spannend. In de laatste minuut scoorde Bato nogmaals waardoor de eindstand op 2-3 kwam. Volgende week spelen we in Finsterwolde tegen BNC.