Wedstrijdverslag 10 september: JO7 & JO10

Wedstrijdverslagen en foto’s van de wedstrijden op 10 september van JO7 en JO10.

Verslag: JO7, 10 september

Vanmorgen om 8.00 uur zijn we vertrokken met de jongens en meisjes van de jo-07 richting Westerwolde. Daar moesten we 3 wedstrijdjes spelen. Eerste wedstrijd die op het programma stond was tegen Scheemda. De jongens en meisjes zaten er gelijk lekker in wat resulteerde in hun eerste overwinning van vandaag. Daarna moesten we tegen de thuisploeg Westerwolde die gelijk een voorsprong pakte. Ze konden dit echter niet volhouden en met 1 punt verschil pakten we ook hier de overwinning. Laatste wedstrijd van vandaag was tegen Bnc en de meeste energie was al verspeeld. De bal wilde het doel maar niet in. Het spel ging mooi gelijk op maar uiteindelijk wisten de jongens en meisjes van vv Nieuweschans toch weer het doel van de tegenstander te bereiken en konden ze de 3de overwinning van vandaag pakken. Het was een geslaagde dag voor de jongens en meisjes van de jo-07.

Verslag: ASVB JO10 – VV Nieuweschans JO10, 10 september 2022

Vandaag stond de competitiewedstrijd tegen ASVB op het programma. In een gelijk opgaande wedstrijd was het Nieuweschans dat als eerste scoorde. Mats scoorde van dichtbij via een been van een ASVB-speler de 0-1. Even later scoorde Mats ook de 0-2. Oscar hield met een aantal knappe reddingen zijn doel schoon. Bij rust stond het dan ook 0-2. Na rust scoorde ASVB binnen een minuut de 1-2. Daarna had Nieuweschans geluk dat een afstandsschot op de paal belandde. Halverwege de tweede helft scoorde Aleksander met een enorme poeier de 1-3. Vlak voor tijd scoorde Keyano nog de 1-4 dit was tevens de eindstand. Volgende week spelen we thuis tegen Bato.