Nieuwe coronamaatregelen: sportpark verboden toegang

Beste leden, sponsors, vrijwilligers en mede gebruikers van het sportcomplex.

De afgekondige nieuwe cornamaatregelen zijn een harde klap voor iedereen bij v.v. Nieuweschans. Doordat bij de eerst volgende thuiswedstrijden van de eerste en tweede elftal geen supporters aanwezig mogen zijn. Ook de kantine van de vereniging zal dicht moeten blijven. Deze extra maatregelen gaan in op dinsdag 29 september om 18:00 en gelden voor de komende drie weken.

Trainingen en wedstrijden
Voor als nog gaan de trainingen en wedstrijden voor de jeugd en senioren gewoon door. Bij trainingen en wedstrijden is het verboden voor supporters om het sportpark te betreden. Wel mag de teambegeleiding mee op het sportpark, bij uitwedstrijden vallen ouders die rijden voor kinderen tot en met 19 jaar hier ook onder.

Kantine en kleedkamers
De kantine van de voetbalvereniging is voorlopig gesloten voor gebruik. Wel zijn de kleedkamers open voor het omkleden en douchen.

Voetbalvereniging Nieuweschans hoopt zo snel mogelijk weer publiek te kunnen toelaten en is er ook van overtuigd dat dit op een veilige en verantwoorde wijze kan.

Ontwikkelingen
De ontwikkelingen omtrent de verspreiding van het coronavirus in Nederland volgen elkaar in hoog tempo op. Indien de situatie daarom vraagt, zal v.v. Nieuweschans hierop uiteraard anticiperen.

Voor meer informatie en veelgestelde vragen over het coronavirus en voetbal, zie de website van de KNVB.

Overige nieuwsberichten omtrent corona
21 juni: Ouders mogen weer langs de lijn + opening kantine